Monday 29 October 2012

فاكر لما قلتلك :انا مخبية عنك حاجة
اهو انا لما كلمتك اول امبارح مش فى ميعادى كنت مخبية عنك حاجة تانية
طيب فاكر لما قلتلك انى مش عارفة ليه مبقتش عارفة اعيط
لما رديت وسألتنى وليه تعيطى
قلتلك انى حسه انى هرتاح وانى كنت اتعودت على البكا كاسلوب تنفيس
قلتلى لا مش لازم خالص
وضحكت وانت بتفتكر المرة اللى شفتنى فيها معيطة واحنا خارجين من المولد "عنده "
بعد 28 يوم عيطت
كنت فكرة ان ده هيحصل وانا بتكلم معاك
لكن حصل وانا بسمع اغنية بالزبط زى الناس الهايفين
اترميت فى حضن رباب زى المسهوكيين وعيطت
قالتلى حاجة فى ودنى ابتسم ليها وشى
وقالت بقلبها حاجة لقلبى ضحكت عليها حسى
وقالت بحضنها حاجة لحضنى وجعتنى
على الرملة بنيتلك قلعة كل ما الموج يجلها يقويها
وبالرملة كتبت اسم امانى جوه قلب صغير
على الشط اتعلمت عوليمة حلوة
الناس زى الموج
موجه تيجى لرجلك تدفيها وموجه تسقعها وموجة تهد القلعة اللى فضلت كتير تبنيها وموجة تستناها تعمل روحها جايه ولا تجيش
بس مفيش موجة بتعيش معاك عالشط كتير
جلست اتأمل اسمى كل موجة بشخص ؛ كنت انت الموجة الاكثر لطفا وامانى الاكثر دفئا

No comments:

Post a Comment