Tuesday 20 September 2011

حوار بين نور الرايق ودودا عصام

انت منين
منين
من اليكس
انا من اليكس
منين من اليكس
من الهانوفيل
وانت
من جمال عبد الناصر
اة تمام
عندك كام سنة
انتى كام
18
وانا 18
انت بتدرس اية
انتى
ايه
انا بدرس ث عام
انا داخلة 1 كلية
تجارة
وانا المفروض انى داخل كليه بس للاسف
اة
انا طليت ايعادت السنادى
تانى
ليييييييييية كدة
كده
علشان انا عوز ادخل يا حربيه
يا اكدميه شرطه
يلا معلش
ربنا معاك
يارب
بقى وشد حيلك
شفتى احنا اد بعض ازاى
اة
اكيد هتيجى عندنا المجمع
اة اكيد
انتى هتنورى المجمع كله
ميرسى يا جميل
ههههههه
وكمان جميل
مرسى
خالص
رحتى
فين
انا معاك
اوك
بس كنت بنزل حاجات
مكن نتكلم خاص احسن
لية
احنا كدة احسن
وفيها ايه لما نتكلم خاص
هيكون احسن
احنا كدة ولا كدة بنتكلم
اوك
يبقى اية لازمتة
قول اللى انت عايزة هنا
لاء اتكلموا فى حته درى احسن عشان متقرفوناش
بس لما نكون اصحاب ونفتح نكلم بعض على طوال هيبا احسن بكتير
لية الغلط دة
سيبك منها
ها قولتى ايه يا دودو
بس المفروض ان كدة غلط
خلينا ف الجروب احسن
وايه الغلط الى فيه طلاام انى احنا وثقين فى نفسنا
ولا الناس تشوف كلامنا يبا حلو
اة بس كدة عيب
وايه العيب
فى
ام
لا
سيبك منتها

اوك
9:30am
نكمل موضعنا
على موضوع الخاص
لا مهو مش عجبك الموضع ومش عوزانه نكون اصدقاء
لا
هو احنا كدة مش اصحاب
اكيد
اصحاب
اسكندريه هتنور بيكى
ميرسى
وهفرشهالك ورد
علشان تليق بيكى
وورد بلدى
ميرسى
انت زوء جدااااااااااا
ربنا يخليك
ههههههههه
بتجملينى
اوك
لا والله
انا مش بعرف اجامل
اوك
اعتبرها معكسه
ههههههههه
ممكن هههههههههههههههههههههههه
:)
اوك
وايه اخبار حياتك
تمام
ماشى الحال
طيب
وبالنسبه للعواطف
لالالالالالالالالالالالالالالا
مفيش
الحوار دة
ليه
مفيش
كدة احسن
طيب
هاتشى
هو كد ا احسن
بس اكيد انتى حبيتى قبل كده
احم احم
اة
تنتنتن
يعنى حبيتى
يا لهوى
المووووووووووووووووووووووزة جهاد وصلت
اة اكيد حبيت
عامله يا موزهموزه
تمام
وانتى
جهاد
تماموز
ايون

ايون
عملى ايه
طيب
وسيتى ولا لسه

9:44am
ايه دا
جهاد جت قطعت علينا
عملى ايه جهاد
لالالالالالالا
طيب
اوك
نكمل
اوك
سبتى ولا هو سابك

No comments:

Post a Comment